sobota, 9 listopada 2013

Wygraj książkę - KONKURS URODZINOWY

Co prawda do 2. urodzin bloga zostało trochę czasu, (wypadają one 03 grudnia 2013r. i w tym dniu ogłoszę zwycięzców) ale już dzisiaj postanowiłam ogłosić niewielki konkurs urodzinowy.
  • Jeżeli macie ochotę na którąś z zamieszczonych poniżej książek wpisujcie się w komentarzach podając jej tytuł. Tylko tyle, nie chce mi się wymyślać zadań, pytań etc. 

  • Aha, jedna osoba może chcieć więcej niż jedną książkę:) Tylko każdy tytuł wpisujcie osobno, będzie mi łatwiej spisywać nicki. Inaczej mogę kogoś lub jakiś tytuł przeoczyć. 
  • Konkurs tylko dla osób obserwujących blog. To chyba jasne...tak mi się wydaje, chociaż jak widzę w komentarzach zgłoszenia niektórych osób, to chyba nie dla wszystkich to klarowne.
  • Konkurs trwa do dnia 02 grudnia 2013roku do godziny 23.59 czasu blogowego, środkowoeuropejskiego, czy jak to tam zwał. Doceniam, ze część z Was ma super- hiper- megazegarki i żyjecie na różnych krańcach naszej planety, ale liczy się data i godzina wpisuj w komentarzach w tym wątku. Piszę to, ponieważ mam różne, średnio ciekawe doświadczenia w zakresie czytelników z drugiego końca świata oraz osób, które twierdzą, że to u mnie na blogu jest zła godzina, a jedyną słuszna podaje ich zegarek.
  • Dzień póżniej ogłoszę zwycięzców. Wybrani oni zostaną na drodze losowania. Losować będą moje dzieci. Reklamacji nie przyjmuję. 
  • Książki wysyłam w ciągu 7 dni od otrzymania od zwycięzców adresu do wysyłki, listem poleconym na adres w Polsce. 
To wiecie już o co chodzi:)
W poście poniżej macie jeszcze jedną, jesienną zabawę-pytanie. Zapraszam.
Ponieważ skończyłam czytać fajną książkę młodej, polskiej autorki, powinnam napisać recenzję, ale ze względu na niniejszy konkursik zrobię to dopiero jutro.  

Niestety, ale z konkursu musiałam wycofać Kod demona..
 
A książki do wygrania...poniżej.

Moja recenzja tutaj.



48 komentarzy:

  1. Życzyć ci będę 3 grudnia, ale do konkursu się zgłaszam:)
    Wybieram "Dziką ziemię":)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja również się zgłaszam. Wybieram "Sekretne życie Józefiny".

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram "Dobrzy ludzie".
    Pozdrawiam i życzę miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  4. A zgłoszę się :D
    "Dobrzy ludzie" wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się zgłaszam po "Sekretne Życie Józefiny".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. I aby zwiększyć swoje szanse na wygraną, to jeszcze bym chciała "Wspaniałość życia".
    Dziękuję i pozdrawiam też podwójnie, a co!

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się po " Dziką Ziemię " :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. Wybieram : Wietrzne marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. To może ja się zgłoszę tym razem po thriller : "Dobrzy ludzie"

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się po "Dziką ziemię" :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się po ,,Sekretne życie Józefiny" i ,,Dziką ziemię". Korzystając z okazji gratuluję Ci rocznicy założenia blogu. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Wybieram "Wietrzne marzenia"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram "Dobrych ludzi" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzenia będę składać 3.12 :) a dziś zgłaszam się po książkę "Dobrzy ludzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po "Kod demona"

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się po książkę: "Dzika ziemia", Clark Clare

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po książkę: "Sekretne życie Józefiny", Erickson Carolly (i dodaję, że przeczytałabym ją z wielką radością).

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się po książkę: "Kod demona", Adam Blake

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się po "Dziką Ziemię" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę na "Kod Demona"
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. I chętnie bym zobaczył co robią "Dobrzy ludzie"
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się po "Sekretne życie Józefiny" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się po "Sekretne życie Józefiny" ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oraz zgłaszam się po "Dobrych ludzi" ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja się zgłoszę po "Sekretne życie Józefiny" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I po "Dziką ziemię" też się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się po "Dziką ziemię"

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam sie po "wietrzne marzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zglaszam się po "Wspaniałość życia"

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja poproszę "Wietrzne marzenia" i "Dobrzy ludzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I jeszcze "Sekretne życie Józefiny". pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wybieram "Wspaniałość życia"

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry ;-) Interesują mnie dwa poniższe tytuły:

    Dzika ziemia - Clare Clark
    Dobrzy Ludzie - Markus Sakey

    Pozdrawiam serdecznie, Piotrek.
    stacjastoslow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się.
    Sekretne życie Józefiny lub Dobrzy ludzie.
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ długa kolejka :)
    zgłaszam się po " Dziką Ziemię " :)
    kamkap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawię się jeszcze raz :)
    Po dzika ziemię
    kamkap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście "Dziką ziemię"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się po "Sekretne życie Józefiny" :)
    joanna.amethyst@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sekretne życie Józefiny :)

    Gratuluję rocznicy. Ja niedawno obchodziłam swoją pierwszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się po "Wspaniałość życia":)
    gosia1225@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się po " Wietrzne marzenia"
    ania.glod@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się po "Wietrzne marzenia".
    dziecina1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się po "Wietrzne marzenia"
    dziecina1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się po "Sekretne życie Józefiny".
    dziecina1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się po "Wspaniałość życia".
    dziecina1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się po "Dziką ziemię".
    Pozdrawiam serdecznie
    dziecina1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.